Državna škola za javnu upravu objavljuje natječaj za zasnivanje radnog odnosa:
1. URED RAVNATELJA/ICE
2. Administrativni/a tajnik/ca – 1 izvršitelj/ca na neodređeno vrijeme
Opis poslova i zadaća:
– obavlja administrativne poslove za ravnatelja,
– zaprima i otprema poštu,
– vodi urudžbeni zapisnik,
– organizira protok dokumenata prema ravnatelju, pomoćnicima ravnatelja i drugim zaposlenima,
– klasificira i arhivira dokumente sukladno pravilima uredskog poslovanja,
– sastavlja jednostavnije dopise za ravnatelja,
– priprema putne naloge i organizira službena putovanja za ravnatelja i pomoćnike ravnatelja,
– sudjeluje u organizaciji službenih putovanja vanjskih suradnika Škole,
– priprema potvrde o pohađanju programa,
– prikuplja ponude za nabavu roba, radova i usluga procijenjene vrijednosti manje od 20.000 kn,
– komunicira s dobavljačima i dogovara isporuku roba, radova i usluga,
– sudjeluje u obavljanju poslova tekućeg i investicijskog održavanja,
– te obavlja i druge stručne poslove po nalogu nadređenih.
2. SEKTOR ZA PROFESIONALNO USAVRŠAVANJE I MEĐUNARODNU SURADNJU
2.1. Služba za organizaciju programa
6. stručni/a suradnik/ca – 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme
Opis poslova i zadaća:
– sudjeluje u pripremi godišnjeg plana organizacije i provedbe programa stručnog osposobljavanja i usavršavanja,
– komunicira s trenerima i vanjskim partnerima,
– sudjeluje u organizaciji rada programskih grupa stručnjaka,
-sudjeluje u provedbi mjera za širenje i jačanje trenerske mreže,
– priprema podloge za izvješća vezanih za provedbu programa,
– izrađuje ugovore za trenere i stručnjake koji razvijaju programe,
– sudjeluje u pripremi i provedbi projekata.
3. SEKTOR ZA FIINANCIJE I ZAJEDNIČKE POSLOVE
3.1. Služba za financije
20. stručni/a suradnik/ca – 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme
Opis poslova i zadaća:
– knjigovodstveno prati izvršenje primitaka i izdataka,
– organizira izradu analiza i izvješća o trošenju proračunskih sredstava sukladno namjeni i planiranoj dinamici utroška po projektima, aktivnostima i stavkama,
– sudjeluje u poslovima na izradi prijedloga izmjena i dopuna proračuna, te zahtjeva za preraspodjelu sredstava proračuna kao i zahtjeva za preknjiženje stavaka proračuna,
– vodi financijske evidencije u skladu s prihvaćenim propisima, pravilima i procedurama,
– sudjeluje u izradi mjesečnih, tromjesečnih, polugodišnjih i godišnjih financijskih izvješća,
– vrši prethodnu kontrolu izvršenog kontiranja i knjiženja poslovnih promjena,
– organizira i vodi poslove inventure,
– obavlja kontiranje prema izvornoj uredskoj dokumentaciji,
– obavlja knjiženja, te nakon knjiženja dokumentaciju sustavno arhivira,
– sudjeluje u izradi Financijskog plana Škole, te skrbi o njegovoj realizaciji,
– prati i analizira likvidnost Škole te pravovremeno djeluje,
– kontrolira da li su financijski dokumenti uredno likvidirani,
– izrađuje analize i izvješća o trošenju proračunskih sredstava sukladno namjeni i planiranoj dinamici utroška po projektima, aktivnostima i stavkama,
– sudjeluje u poslovima na izradi prijedloga izmjena i dopuna proračuna, te zahtjeva za preraspodjelu sredstava proračuna kao i zahtjeva za preknjiženje stavaka proračuna,
– vodi financijske evidencije u skladu s prihvaćenim propisima, pravilima i procedurama,
– te obavlja i druge stručne poslove po nalogu nadređenih.
Tekst natječaja možete pronaći u priloženom dokumentu.